Bröllop och svenska kyrkan..

Läste precis denna artiklen på www.aftonbladet.se 

Det handlar om hur svenska kyrkan tycker att det är fel av kronprinsessan Viktoria att vilja bli överlämnad av sin far på sitt bröllop! Svenska kyrkan menar att detta är en amerikansk tradition, att det inte är svensk och hon kommer sätta en förebild då fler kommer vilja göra så! MEN HALLÅ! gör inte alla så, folk blir ju inspirerade av filmer och andras bröllop..

Svenska kyrkan vill inte att Viktoria blir överlämnad av sin far! men vissa präster inom den svenska kyrkan tycker att homosexuella ska få gifta sig i kyrkan!! vad är det för skit dubbel moral, förstå mig inte fel, jag har inget emot homosexuella, MEN! att dom ska få gifta sig i kyrkan är fel! tycker jag!
ajaa nu ska jag gå och diska och bli av med all energi jag fick nu när jag blev så arg..

/Selma

Kommentarer
Postat av: Kim

Det är ju inte bara svenska kyrkan som tycker det. Utan de flesta bildad människor! Och det är väl knappast samma präster som är för homosexuellas rätt som samtidigt tycker att kvinnan sa lämnas över som nån handelsvara!

2010-04-23 @ 08:08:12
Postat av: Anna

Fy fan vad Daniel e naaasty

2010-04-23 @ 09:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0