En bra dag

Jag är på super bra humör idag! Ingets känns jobbigt, allt är bara kul! Jag tror det är för att jag verkligen har tagit vara på helgen och njutit av den.
Jag kom hem kl 5 som vanligt idag. Solade i ca 30 min. Det ska regna hela veckan sen så man måste passa på. Sen färgade jag håret. Blev väldigt nöjd denna gången. Gjorde bara utväxten först och topparna sista 5 minuterna. Brukar göra hela håret samtidigt annars, brukar inte ha tålamod. Men dettta blev mycket bättre!
Sen lagade jag god köttgryta med klyftpotatis. Nu ska jag göra situps sen är det dags för att se mina serier. Det har jag längtat efter. Har två 90210-avsnítt och två Melrose Place. Ska poppa massa popcorn och ha till så klart:)



/Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0