Fredag..

Jag har fortfarande inte kommit in ordentligt på den svenska tiden, somna vid 19 och sov till 23 och är nu hur pigg som helst, usch! måste ju vänja mig!!

Imorgon blir det städning som gäller och sen ska jag iväg fö att kolla en sak!! spännande!

Annars blir det en lugn helg! har inga planer så jag kommer ta helgen så som den kommer =) älskar att ha såna helger! annars har man alltid något planerat, så jag ska passa på att njuta av denna helgen..
Och på måndag ska jag get back to the gym! har ju varit lite dålig med de när jag åkte till USA! men på måndag är det dags igen!! måste jag passa i min fina bikini från Victorias secret i sommar! och det är mindre än 2 månader tills vi åker till Grekland bara!! ska bli riktigt skoj! Har aldrig varit i Grekland, men nu är det dags..

Menmen, nu sitter jag och älsklingen och kolla filmen på 3an!
Ha en fortsatt bar kväll!



saknar USA!
/Selma

Kommentarer
Postat av: emma.

Hej hej! Hoppas du får en bra helg :)

2010-04-17 @ 10:01:05
URL: http://emmalindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0