Hemma igen

Maten står och puttrar på spisen.
Det var riktigt roligt med Sofia idag även om vi egentligen gjorde rätt tråkiga saker=). Hon skulle till polisen och göra ett nytt pass. haha det var så roligt. När vi kom dit var det elva nummer före oss. Det tog ca 5 min för en person. Vi bara "mm 50 minuter kul att sitta här och vänta". Sofia bara vi åker och fixar massa annat och så kommer vi tillbaka lagom till vårt nummer sen. haha och det gjorde vi. Åkte och fixade tågtider och betalade en räkning. Sen kom vi tillbaka in på polishuset, det var skitmycket folk som satt och väntade. Vi satte oss ner och efter ca 2 min var det vårt nummer. haha folk blev lagom långa i huvudet=)
Sen åkte vi till skopunkten och var där en timme. provade typ alla skor som fanns=). Sofia köpte tre par och jag köpte inga. Stolt är jag=)
Nu ska jag äta sen packa. Bara imorgon också sen åker jag=)



Dessa köpte hon och ett par "Converse". Söta ballerina. Fast jag använder inte ballerina. Känner mig fjantig i det, hehe. Men jag tycker det är fint ändå=)

/Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0