Home sweet home..

Jag har lyckats hålla mig vaken hela dagen! vilket är bra! så jag kan sova inatt och komma tillbaka i svensk tidsrytm =) eller vad man ska kalla det!

Resan hem gick smidigt, SAS har bra med utrymme på sina plan från usa till köpenhamn.. så jag lyckades sova mer än halva resan =)

Min lilla vovve blev jätteglad när jag kom hem!! helt ifrån sig.. och jag blev jätteglad att se henne =)
Sen fick jag äntligen träffa min älskling!! som jag har saknat honom!! <3<3<3 Han e i duschen nu, sen ska vi hem till hans föräldrar och hälsa på lite..

Har en massa bilder från resan!! men hinner itne lägga upp många nu, men här kommer några stycken =)





















Jaaa, de va lite blandade bilder från Washington state och från Los Angeles..
Kommer mer bilder sen.. nu ska ska vi iväg!
Ha en trevlig kväll /Selma

Kommentarer
Postat av: Linnea

Åhh.. längesedan jag red.. hade en ponny en gång i tiden :)

2010-04-13 @ 23:11:16
URL: http://linnealujak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0