I säng sent och upp tidigt

God morgon! Usch va djag är vaken tidigt. Var inte hemma förrän vid 2 igår. Känner mig jättetrött! Men jag ska träffa Irma i stan idag så jag måste upp tidigt:) Jag kan sova när jag kommer hem. Är ledig nu ju hehe=)

Maten på restaurangen var sådär igår. helt ok men inte mycket mer. Jag har alltid hört så bra saker om den restaurangen så förhoppningarna var rätt höga. Aldrig bra! Vi va på nattklubb efter och då insåg vi: Så gamla vi har blivit haha. Alla var typ precis fyllda 18 och jag var längre än alla killar. Det var jättelängesen jag var ute i stan. Tittar man på folket som var där kändes det som om det va typ 10 år sen. Man vet att man har blivit gammal om det första man säger när man kommer in är: Usch vad musiken är hög! haha

Selma messade igår också. Hon hade handlat för 80 dollar till mig. Spännade att se vad hon har hittat=)

Nu ska jag fixamig och åka in till stan. Ha en bra dag alla!

Uppdatering: Det blev ingen fika! Börjar må dåligt igen. Hoppas verkligen inte jag ska bli sjuk igen!





/Tanja

Kommentarer
Postat av: Alexandra

sv: det var ju trivsamt ;) tack

2010-04-03 @ 09:50:00
URL: http://cleopatravii.blogg.se/
Postat av: alexandra

sv: tack va snällt :D, ska rösta på dina också :):)

2010-04-03 @ 10:38:06
URL: http://alllexandraa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0