Kommentera mera:)

Idag har solen skinit hela dagen. Jag tror jag har fått lite färg i ansiktet. Haha om jag är i solen 5 minuter frågar jag alltid: "Har jag blivit brun?" Är lite besatt att att få färg. Speciellt efter en lång vinter när man nästan är genomskinlig. Jag brukar inte sola så mycket solarie kankse 5 ggr på en vinter. Men jag solar desto mer på sommaren. Älskar att ligga och lata mig i solen=)
Hittade förresten ett par gamla stövletter med rätt lagom klack i garderoben i morse. Kanske något för London? Ska prova dom strax. Alla mina klackar är typ 10-13 cm. Lite väl högt att gå en hel dag och shoppa i kasnke:)
Jag tänkte att jag skulle greja lite med bloggen också ikväll. Få tillbaka insperationen. Jag hade fått många kommentarer när jag loggade in. Det hjälper ju alltid=)...Kul att se vad ni tycker och tänker. Håller ni med eller tycker ni kanske helt annorlunda? Så glöm nu inte, kommentera mera=)

/Tanja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0