Lugn kväll

Det blev en tidig kväll. Jag segade ihop redan vid 10.
Vi var först och åt pizza med vitlökssås. Sen gick ovi och drack lite cider. Tog bussen hem vid halv 12.
Det var alldeles lagom ikväll. Är lite trött på  att bara festa hela tiden. Gillar att klä upp mig, gå till stan och sitta och snacka och och dricka något lite. Sen hem i lagom tid och vakna och må bra. Hehe har man blivit gammal eller vad?=)
Missförstå mig inte. Jag älskar att festa! Men det få rinte bli för mycket av det goda. Ibalnd får man göra något mittemellan.
Jag sa ju innan att jag skulle lägga upp en outfit bild men jag hann bara ta ett suddigt kort sen dog kameran så klart. Så det blev inga bilder från ikväll:(Jag lägger upp den suddiga bilden iaf, den får ni nöja er med=)




Skorna är från London. Vad tycker ni?

/Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0