Måndag..

Jaa, en ny vecka! full med praktik och nu även träning, eftersom jag har kommit igång med det igen!! var ca 3 veckor sen jag va på gymmet sist! så körde en mjukstart idga med et combat-pass!! riktigt jobbigt, men bara 25 minuter! 60 min box hade dödat mig idag! hahaha måste ju bli fit för sommaren!! snart åker vi till grekland!

Min handledare var hemma med sjukt barn idag så jag gick med hennes kollega och det gick riktigt bra!! tog prover och gav injektioner!! spännande!! =) Har en känsla av att veckan kommer gå snabbt eftersom det är kul på praktiken!

På fredag blir det fest med tjejerna! har inte träffat vissa av dem sen innan jag åkte till USA!!! i MISS THEM!

Men nu, ska jag snart käka!! och älsklingen kommer snart hem från sin match!! =)

ha en trevlig kväll gott folk!!



/Selma

Kommentarer
Postat av: Elinor

Sv: Haha okej :p Fast jag håller med, man vill ju inte ha samma saker som alla andra :)

2010-04-19 @ 19:59:17
URL: http://elinorsfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0