Mcdonalds, Valborg och en massa sömn

Oj oj jag är trött. Var grymt hungrig efter jobb. Åkte till McDonalds och tryckte i mig mat. hamburgare pommes läsk och mcflyrry marängsviss. Mums! Fick värsta sockerruset. haha blev helt pigg sen när jag kom hem deckade jag i sängen. Var helt plötsligt super trött. Jag sov i ca 1,5 timme. Gud så skönt. Kände mig helt utvilad när jag vaknade.

Snart ska jag gå och titta på majbål. Ska gå dit på en skön promenad. Ska stoppa paraplyet i väskan för man vet aldrig=)

Hoppas ni får en bra Valborg alla.

PS. Glöm inte hjälpa mig bestämma vilka skor jag ska köpa:)



/Tanja

Kommentarer
Postat av: filip

mc donalds just nu skulle inte vara fel, är stört hungrig

2010-04-30 @ 19:33:02
URL: http://filipu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0