Ny design

Jag är äntigen hemma. Det blev en lång dag i stan idag. Först frukost med Irma sen mötte jag upp Ann-marie direkt för en fika med henne. Hon ville köpa skor så vi åkte till Skopunkten. Jag skulle åkt hem till Selma egentligen också men kände att jag var tvungen att åka hem och handla mat och laga mat.
Nu står kycklingen i ugnen och riset kokar. Sen är det dags för film. Har en hemma som heter Man About Town med Ben Affleck. Berättar sen om den var bra eller inte.
Vi har hållt på att ändra designen på bloggen nu hur länge som helst. Vi är äntligen nöjda. Vad tycker ni?



/Tanja


Kommentarer
Postat av: Tanja

Super fin design=)

2010-04-18 @ 19:58:37
URL: http://fabfive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0