Regn, poliser och träning

Idag har det regnat havla dan. Det har varit jättekallt också. Känns som det har varit nollgradigt nästan. Jag har varit ute näästan hela dagen och det känns osm jag aldrig kommer bli varm igen=(
Idag är det forbollsderby i stan. När jag åkte bussen hem från stan efte rjobb såg jag typ 9 pikebilar och typ 30-40 poliser. Det stör mig att vuxna människor inte ska kunna heja på ett fotbollslag utan att det ska behöva bevakas av poliser. Det stör mig också att våra skattepengar ska läggas på sånna människor. Det är väl bättre att polisen gör lite nyttigare saker i stället?
Nu ska jag iaf gå och träna och göra av med lite aggresioner! Sen ska jag kolla på Melrose Place.



/Tanja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0