Söndagsfrukost

God Morgon. Som jag har slavat i köket hela morgonen. Först diskade och städade jag upp här sen i i fredags. Sen fick jag för mig att göra pannkakor. Klantig som jag är tog jag 3 dl mjöl istället för 2 dl. Då fick jag hälla i massa mer mjölk och socker och till slut blev det hur mycket smet som helst. Stod och stekte pannkakor i all oändligthet. Men goda blev dom iaf=)
I går på vårmarknaden köpte jag någon havtorns sylt grej. testade den till pannkakorna och det blev så gott:) Havtorn ska vara grymt nyttigt såg jag på något kockprogram på TV=)
Nu ska jag iväg och storhandla och köpa lite grilltillbehör för sen är det dags att grilla för första gången i år. Can´t Wait!

Vad ska ni hitta på idag?





/Tanja


Kommentarer
Postat av: Emma (:

Jaa,jättedåligt :/

2010-04-25 @ 11:23:54
URL: http://emmmiiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0