The Men Who Stare at Goats

Nu håller jag på att fixa mat. Klyftpoatis och kotlett. Med vitlökssås såklart=)

Ikväll ska jag iväg på bio. Ska kolla på The men who stare at goats. Skum titel hoppas filmen är bättre=) Jag ska köpa popcorn, biochips och Bon-Aqua. Köper alltid samma på bion. Längtar=) haha.

Ni undrar kanske varför jag inte köper läsk? Jag dricker fakstiskt inte så mycket läsk. Tycker det är mycket godare med vatten. Ibalnd på sommaren om jag är varm kan det vara gott med en kall Fanta men det är sällan:)

Vad ska ni gör ikväll?




/Tanja

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej hej! Nu har jag röstat en femma på din bikini så rösta gärna 5 på min också länken finns högst upp på min blogg , länken syns bara ifall du nuddar den med pilen så klicka på det första inlägget över där det står TACK FÖR DIN RÖST! :D <3

2010-04-01 @ 17:58:06
URL: http://idaalickhammer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0