Tråkigt?

God Morgon läsare! Nu måste jag snart rusa till jobb. Solen skiner redan hoppas det håller i sig!
Jag känner att jag måste göra något nytt med bloggen. Börjar bli lite rastlös. Måste förnya mig. Jag blir alltid rastlös efter ett tag. Måste ha nytt nytt nytt. Annars blir det tråkigt. Så är det med allt:) Kan inte komma på vad  jag ska göra för nytt med bloggen bara. Det står lixom bara still. Det är kasnke för att Selma inte bloggar också. Lite tråkigt att ha bloggen själv. Det blir kasnke bättre när hon är hemma igen=)
Iaf... Har ni några tips? vad saknar ni? Vad skulle ni vilja se?

Nu måste jag springa. Ha en bra dag!



/Tanja

Kommentarer
Postat av: Linnea

Sv: Tack så jättemyckete:) Haha.. men jag tänkte att man kanske inte har på sig klackar varje dag, man kanske tex är sjuk i en vecka, så då försvinenr det sju dagar :P

2010-04-07 @ 14:20:30
URL: http://linnealujak.blogg.se/
Postat av: ZANDRA

mer bilder kanske :) kan vara på ditt hem vore kul och se!!

2010-04-07 @ 19:38:08
URL: http://www.zandra.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0