Portland..

Godmorgon!! iaf for mig! snacka om jetlag! vakna kl 6 superpigg! haha sa nu sitter jag har och bloggar, ska vacka ana snart sa kan vi ta en joggingrunda!! 
Igar var det stralande fint vader!! och vi hann med en del shopping! men det fortsatter vi med idag!! Ikvall blir det dock lugnt, bara ut pa middag och bio! men imorgon ska vi ut nagra tjejer och ata och ta nagra drinkar pa ett frackt stalle har i portland!
Gardagens shopping..
Den fina klanningen fran Forever 21, samt en spetsbody darifran!
Zebrabikinin fran victorias secret! UNDERBAR! :)
Lite underklader och body sprayer kopte jag ocksa ocksa!!

Ni far ursakta att bilderna ar pa sidan, min kompis har en mac, och jag fattar mig knappt pa den haha!
Ha det gott alla!!
/Selma

Kommentarer
Postat av: lillan

röstade på din bikini på nelly.com:D

2010-04-02 @ 17:18:52
URL: http://victoriahemby.blogg.se/
Postat av: lillan

hahahah röstade också på ert andra bidrag med den rosa bikiniin:D

2010-04-02 @ 17:21:18
URL: http://victoriahemby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0