11 Aug

Idag är det den 11 vilket betyder: Umgås med Sofia! Den 11 varje månad har vi bestämt att ses, vi är så upptagna båda två så utan den 11 blir det inget av det.

Idag var vi iaf en runda i stan snabbt. Sofia ska på maskerad på lördag och ska vara utklädd till Catwoman. I första affären vi gick in i hittade hon svarta byxor hon letade efter för 100 kr på rean. Så ska det va!

Nu måste jag ställa mig och laga mat. Så segt! Ska inte ens äta den nu men måste ju ha lunch imorgon!

Förresten kom på att jag glöm att visa min zebrakofta. Min nya favorit!


Det var svårt att få med "snyggheten" på koftan på bild. haha. Den är myket snyggare i verkligheten! Gillar att det är beige istället för vit på ränderna.

/Tanja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0