busy busy busy..

Återigen får jag ursäkta mitt dåliga uppdaterande!! men nu har jag äntligen skickat in arbetet för sommarkursen! men har ju en massa kvar att göra inför flytten!! Vi börjar flytta lite smått på fredag! och sen på lördag kör vi det stora lasset !! aaaaaa.. kan inte fatta att vi ska flytta till hus!! så himla underbart!!

Anyways.. idag började jag skolan igen, det tredje och sista året på utbildningenm sen är jag färdig sjuksköterska!!! Kändes faktiskt bra att börja igen efter sommarlovet, det sista sommarlovet =( men jag har en känsla av att nästa sommar kommer bli den bästa någonsin!! ni kommer snart få veta varför ;)

Imorgon, skola igen!! men inte en heldag, så det är skönt, sen ska jag inom banken och lämna de sista papprena om lagfarten och det! sen är det bara att få nycklarna på fredag och skriva på de sista 560000000 pappren!!!

Nu ska jag packa så allt är klart för skola imorgon!!

Gonatt gott folk!



/Selma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0