Lördag

Lördag idag. Ikväll har Selma födelsedagsfest. Det ska vara typ kräftskiva. Ska bli gott. Kräftor äter man ju bara typ någon gång om året så när det väl är dags är det extra gott:)
Ikväll ska jag nog ha mina nya Robertoskor! Måste bara hitta någon topp att ha till:)
Tänkte gå ut och gå en runda. Behöver röra på  mig. Har nog sovit konstigt inatt känns som jag håller åp att få nackspärr:( Fast ni behöver int eoroa er, förra gången jag hade nackspärr kunde jag inte ligga, inte stå bara sitta vid datorn. Haha det var ända sättet så att det inte skulle göra ont:)



/Tanja


Kommentarer
Postat av: Shoe

Massor med fina skor här ju! Får lägga upp denna blogg bland favoriterna :)

2010-08-11 @ 19:32:04
URL: http://skofetishist.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0