Dåligt med tid

God morgon! Jag vet att jag har bloggat dåligt på sista tiden. Jag har massa ideer i huvudet men jag hinner helt enkelt inte!
Rusade hem från jobb igår, kastade i mig lite mat och åkte hem till Detti. Vi planerade nyår och lite andra saker ;) När jag kom hem somnande jag inom 2 sek.
Idag sk ajag till stan med Sofia. Vi ska ta en snabbfika för det var längesen vi sågs.
Ikväll hinne rjag förhoppningsvis blogga lite=)

Jag hatar bloggar som börjar med, "förlåt att jag bloggar så dåligt men..."Och nu har jag blivit en av dom. Usch!


Hittade fler lagerpålagerplatå skor. Dessa är ju såå underbart snygga! Vad man inte hade gjort för dessa?

/Tanja

Kommentarer
Postat av: Emelie

svar: Haha nej stackars dom ;)

2010-12-14 @ 11:40:51
URL: http://emmiq.blogg.se/
Postat av: neli

åh, dem är ju inte lite snygga asså :) har inte sett såna i affärerna.. finns dem bara uppe på nätet eller? :)

2010-12-14 @ 11:44:07
URL: http://simplyneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0