Gianmarco Lorenzi

Jag måste ha dessa skorna! Hur underbara är dom inte? Från designern Gianmarco Lorenzi. Samma designer som har gjort dom underbara skorna för 200.000:-. Dessa var lite billigare runt 7.000:-. Hittade inget pris på dom sista men dom var nog i samma prisklass som dom andra med diamanter.

Dessa hade man kunnat ha som prydnad på någon hylla. Beundrat dom varje gång man kom in i rummet.

Dessa skor är såå Tanja så det är sjukt. Precis som om han tänkte på mig när han designade dom;)

Faaaan va snygga dom är! Måste hitta en billigare version. Kan inte sluta tänka på dom.

Snälla jultomten. Jag har inte önskat mig något i jul. Ett par av dessa hade inte sutttit fel=)




/Tanja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0