Jul på familia

Tredje Advent lider mot sitt slut. Jag var en rund apå Familia för att köpa lite julklappar men jag hittade inga. Messade alla och sa att jag köper inte till dom och dom köper inte till mig. Så blir alla nöjda och glada. Jag är inget stort fan av julen. Tycker det är hysterisk  med alla julklappar. Man köper massa saker bara för att man måste och man får en massa saker man inte vill ha. Jag köper hellre presenter när som helst på året när jag hittar något jag verkligen vill ge bort.

Den bästa julen var i Egypten. Det var riktigt julstämmning. Julmat, jultomte, grymt stor gran och bra stämmning. Inga julklappar och inga måsten. Bara JUL!



/Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0