Smyckesparty

Snart ska jag iväg på smyckesparty. Ska vara där kl 7. Tänkte ta bussen. Men så går den bara en gång i timmen och gissa om jag har otur. Halv 7 eller halv 8 är den där! Inte någon lagom tid kvart i eller över. Nej verkligen den sämsta hehe=) Som tur är har jag en snäll pappa som skjutsar mig. Tack pappa:)

Måste hoppa in i duschen och käka något. Undrar om man hittar någon snygg ring ikväll? Håll tummarna...eller inte. Ska ju inte köpa något egentligen=)

Ska försöka fota lite. Men det är bara folk från jobb och dom kommer nog undra vad jag sysslar med när jag ska dokumentera allt haha=)

/Tanja


Kommentarer
Postat av: Linnea och Tora

hejsan!

Du (ni) kollade i Min (linneas, Toras) blogg ni undrade vad vi tyckte om eran blogg och vi tycker:

Den var jättefin och så........

inget var FEL på den SES

kramizar Linnea

2010-12-02 @ 21:46:27
URL: http://LTForever.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0