Kärlek på TV

I Tvserier och i filmer hånglar bästa kompisen med pojkvännen, mamman med kompisen och pojkvännen med exet. Men i allt detta kaos hittar ibland det perfekta paret varandra och det känns så rätt...

Nathan och Haley (One Tree Hill): Dom är det perfekta paret. Älskar varandra över allt annat och stöttar varandra i vått och torrt. Stöttar varandra sådär som man gör på TV. Ger upp sina egna drömmar för att stötta partern i jakten på sina drömmar! Att Nathan är supersöt och hur gullig som helst ger många pluspoäng också=)

Dan och Serena (Gossip Girl): Jag vet! Det var ett bra tag sen Dan och Serena var ett par. Men den där lilla korta stunden dom fakstikt var lyckliga var perfekt! Efter mycket om och men fick dom äntligen varandra och det kändes så rätt! Att det tog slut mellan dom var anledningen att jag slutade titt apå Gossip Girl.

Liam och Naomi (90210): Dessa är inte heller längre ett par men ett av mina favoritpar när dom var tillsammans. Tuff, sårad bråkmakare möter rik, dum och bortskämd. Kan det blir bättre? Även här pluspoäng för Liams heta looks=)

Marshall och Lily (How I met you mother): Ett sånt par som alltid levt lycklig och som alltid kommer fortsätta leva lyckligt!

Edward och Bella (Twilight): Jag gillar inte riktigt den här vampyr grejjen. Men kärlekshistorien mellan Bella och Edward är förstklssig. Gamla klyschan "Kärlek övervinner allt" passar utmärkt här... Åhh Edward säger jag bara=)


Har jag missat några? Vilka tycker ni är det perfekat kärleksparet?


/Tanja


Kommentarer
Postat av: Bloggarmaja

OTH och HIMYM är så sjukt bra, och paren är så sjukt söta!

2010-12-02 @ 14:25:44
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0