Alias

Nu har folket gått hem. Irma fick med sig ett par skor hem som jag aldrig använt för dom var för stora. Dom har bara stått och tagit plats i garderoben. Skönt att bli av med dom, har jag plats till ett par nya, haha.

Vi kollade först Melodifestivalen och sen spelade vi Alias. Synd att Andra generationen och Dogge inte gick vidare. Jag gillade faktiskt låten lite. Sen tyckte jag den första låten "Manboy" va helt ok. Sån bra Melodifestival låt som man typ lär sig direkt. Sånna låtar går långt sen i Eurovsion. Haha men va fan betyder manboy då?

Nu ska ja sova. Imorgon ska jag försöka komma iväg och träna. Om jag orkar.



Älskar att spela spel och detta är en stor favorit:)

/Tanja


Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

hehe okey =) <3

2010-02-14 @ 02:34:33
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0