Frisören!

Japp, var hos mammas frisör idag, brukade gå hos frisyrmakarna, men dom är så jävla dyra när det gäller färgning så det finns inte! Anyways! jag har ju färgat mitt hår svart de senaste 6 åren! så att byta till en ljusare färg är itne det lättaste!! en hårfärg jag har velat prova ett tag är den färgen som hon har som spelar Racheal i One tree hill! den är grymt fin!



Så idag var jag hos frisören och han körde an avfärgning på mitt hår och tonade till den nya röd/bruna färgen, dock blev det inte alls så som vi trodde för den svarta färgen lossna inte som den borde.. Jag ska tillbaka på fredag så det blir färdigt då!=) lagom inför kryssningen =)

Nu ska jag dricka mitt te sen gå och lägga mig, för imorgon är första dagen på praktikplatsen!!
/Selma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0