God Morgon

Nu ska jag snart iväg till jobb. Men jag drar mig för att gå ut. Hatar denna snö. Den har legat i snart 3 månader. Jag har aldrig varit med om så mycket vinter förr. Usch tycker inte om att frysa!
Jag längtar till våren. Det behöver inte vara jättevarmt, bara så där lagom så du kan ta på dig en kofta och slippa dra på värsta klumpiga jackan över!

Jag kollade inne på Halens hemsida igår. Tänkte shoppa någon bikini så man får lite sommarkänslor:) Hittade två jag ville ha och någon tröja men sidan krånglade och sa bara hela tiden att det minsta man kunde handla för va 200:-. Jag hade grejjor för 250:- i min korg. Weird! Så det blev inget. Det var säkert inte meningen. DOm hade nog inte passat eller nått:)

Nu ska jag ivgä iaf. Ha en bra dag!



/Tanja


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Alla årstider är ju ca 3 månader. :P

2010-02-15 @ 14:04:10
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0