Inte som jag planerat...

Idag när jag var på jobbet fick jag ett mess av Selma. Hon var tvungen att ta bussen hit och hem idag för hon hade ingen bil. Då orkade hon inte komma sa hon och jag förstår henne. Vem orkar ta bussen? Haha. Vi två är riktigt lata när vi ska träffas. Vi måste alltid köra bil. Ingen orkar ta bussen. Det känns så fattigt. Vi är vana att ha bil och cruisa rundor i=)

Så kvällen blev inte som jag planerat men det gör inget för nu har jag tid att kolla på mina One Tree Hill avsnitt. Jag ligger typ 4 avsnitt efter USA. Inte bra!
Jag brukar kolla på olika serier på en sida som heter www.ch131.com. Där finns mååånga amerikanska serier och dom lägger upp nya avsnitt dan efter dom visats i USA.

Gå in och kolla. Du hittar säkert någon serier du blir beroende av:)



Nathan är min favorit. Sååå gullig:)

/Tanja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0