Praktik..

Finns verkligen inget kul på tv just nu! men det är väl bara bra, för jag har lite jag behöver läsa till skolan. På måndag börjar en 7-veckor lång praktik inom psykiatrin! spännande! Efter psykiatri-praktiken så ska vi va 5 veckor på en vårdcentral och 2 veckor på BB eller en mottagning för barn. jag hoppas verkligen jag får den platsen jag sökte!
Idag hade vi ingen skola, men jag var på en anställningsintervju för ett sommarvikariat, var även på en intervju igår. Nu återstår det endast att se om de ger något! Jag hoppas mest på det jobbet som jag va på intervju för igår! Meddelar mer när jag själv vet mer =)

Imorgon ska jag inte åka till skolan, jag har mängder att fixa här hemma! vi har föreläsning i 2,5 timme och det tar mig 3,5 timme att pendla! så jag blir hemma. Imorgon kväll så ska jag på dans-pass på gymmet! var på det förra veckan och det var frymt kul! och grymt jobbigt, känns bra att känna av träningen!

Det är 3 veckor sen jag började träna och jag har redan börjat se resultat, och det är kul. men tror det kommer stanna upp lite men då är det bara att kämpa vidare ändå!

Nu ska jag diska lite och sen fixa te, för kl 21 är det dags för The real housewifes of New Jersey.



/Selma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0