Sveriges Förlust

När jag åkte hemifrån i morse stod det 2-2 mellan Sverige och Slovakien i os-hockeyn. När jag kom till jobb stod det 4-2 till Slovakien. Jag lyssnade på dom sista 5-10 min på radion med en kollega och vi satt verkligen och höll tummarna. Men det blev tyvärr en förlust. 4-3 till Slovakien.
Haha jag blev helt ledsen och sur och grinig. Tänk vad lite sport kan göra med en?

Läste på Aftonbladet precis om en reporter som frågat en av spelarna driekt efter matchen om han ansåg att matchen var ett fiasko. Hallå? Frågar man så? Tycker reportar ställer riktiga korkade frågor ibalnd. Ofta ställer dom helt onödiga frågor också. Typ om dom inte blir nöjda med svaret omformulerara dom frågan för att försöka få ett "nytt" svar. Jobbiga dom är!

Det bästa var ju spelarens svar: "Vilken jävla fråga, idiot" haha

Här är länken om ni skulle vilja läsa.
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/vintersport/os2010/hockey/article6677111.ab


(Bild från Aftonbladet)

/Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0