Fjortisar, cider och nya klackar

Hemma igen efter en lång dag. Det är som sagt HBGfestivalen nu i helgen. Då finns det att göra:)
Var i stan innan idag och åt en massa munkar och  bara strosade rundor. Sen hem och fixa sig för att äta och dricka lite cider med Sofia. Tog bussen hem vid 10. Det kändes skönt. Orkade inte trängas med alla små fjortisar! (Egentligen mest otrevliga folk) Man behöver inte knuffas bara för att man vill fram eller gå in i folk för man tycker att där ska jag gå! På en festival e det grymt mycket folk överallt, speciellt på en busshållsplats! Det handlar om respekt! Blir knäpp! Fine vi har väl alla varit fjortis någon gång men jag har iaf aldrig varit otrevligt och respektlös!


Det var iaf kul med Sofia! Satt och snackade i typ 5 timmar. Sådär som bara tjejer kan:)På lördag ska jag ut och festa då klaara jag nog trängsel lite bättre ;)









Har nya skor på mig från Kroatien. Älskar dom:) Har nog glömt visa dom. Får göra det någon annan dag:)

/Tanja

Kommentarer
Postat av: Jennifer Richie

sv; Tack så mycket! Har också gjort det! ;) Fin outfit du hade!



Have a awesome night! Ciao! ♥

2010-07-30 @ 00:04:32
URL: http://houseofjennifer.blogg.se/
Postat av: matilda

håller med dig om det där med respektlösa människor, fast det gäller inte alltid bara fjortisar :) Rösta gärna på mina skor om du kikar förbi ;)

Kram

2010-07-30 @ 09:17:33
URL: http://matildathors.blogg.se/
Postat av: millis

vad söta ni är!

kram på er!

2010-07-30 @ 10:43:41
Postat av: millis

www.smorfen.blogg.se



kramis <3

2010-07-30 @ 10:44:35
Postat av: matilda

jaa, haha okej, jag missförstod det :D Oj, visste ju nog att du redan hade röstat, jag klickade ju in mig hit via din kommentar för att tacka :) tänk vilket kort minne man kan ha!

2010-07-30 @ 17:35:35
URL: http://matildathors.blogg.se/
Postat av: emma johansson

hej, röstat nu på dina med. men du, jag gör även gratis bloggdesigner om ni vill ha en, inte för att ni behöver, men ifall ni vill ;)

2010-07-31 @ 02:52:02
URL: http://emmaevinaestelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0