Everyone worth knowing - Lauren Weisberger

Nu har jag äntligen läst färdigt Everyone worth knowing av Lauren Weisberger. Författaren till Djävulen bär Prada.. Det tog sin lilla tiden men absolut inte för att boken är dålig. Den var tvärtom väldigt bra.

Den handlar om en tjej som går från ett alldagligt liv med anställning på en bank till partyprinssesa som festplanerare. Läs om hur henne liv tar oväntade vändningar och hur tjejen förändras. Men är det till det bättre eller sämre?

Mycket bra bok och absolut värd att läsa. Jag läste den på engelska men boken finns på svenska och heter Alla var där.

(Haha så förvirrad jag är. Hela tiden när jag läste boken kändes allt så bekant och jag kände på mig vad som skulle hända. Nu när jag letade upp titlen på svenska insåg jag att jag redan läst den. Haha well well den var värd att läsa två gånger :)



/Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0