Fullt upp

Nu är jag tillbaka! har ni undrat var jag har hållit hus?=) Jag har inte varit hemma många minuter dessa dagarna och inte haft en tanke på att blogga.  Första gången sen vi startade bloggen som det har gått över en dag utan att jag bloggat.

Igår var alla på jobb hemma hos Sofia på middag. Jag  var inte hemma förrän efter elva och då var jag så trött så jag somnade bara jag såg kudden.

Idag har jag varit och ätit i stan med Malin, Sofia, och Sara.

Nu ska ni få höra förresten. Jag var på stranden med Sofia en runda idag och då gjorde vi dagens goda gärning. Vi hittade en biljett till Roskildefestivalen värd 2300 kr. Istället för att typ sälja biljetten eller något letade vi upp telefonnummret till namnet som stod på biljetten och ringde honom och sa att vi hittat hans biljett så han kom och hämtade den. Det tyckte jag var rätt snältt av oss va=)



Jag, Sara och Malin i Prag.


Sara, Jag och Sofia i Prag.

/Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0