Maxiklänningar

Något som är väldigt modernt just nu är ju maxiklänning. Jag har lite svårt för det. Har inte vant mig än. Tycker att det känns så väldigt fint och uppklätt. Sen tycke rjag fakstikt att det döljer hela kroppen och alla former. Inte snyggt!
Hittade denna klänning på WetSeal. Tycker den är Strilren och snygg. Men det är ju väääldigt uppkläddt lixom. Den vita hade man ju nästan kunnat gifta sig i. Om man hade haft ett enkelt bröllop på stranden eller något.
Nä maxiklänningar är nog inget för mig. Eller vem vet? Om någon månad har jag kanske vant mig och ällskar det=)



/Tanja

Kommentarer
Postat av: Izabell

Åh så snygga!!! Hittade du dem på nätet? Kram

2010-06-21 @ 11:24:52
URL: http://mysbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0