Street Dance

Igår såg jag Streetdance på bio. Jag blev lite besviken för jag såg framemot en 3D film men som visade det sig att dom bara visar den i 3D i storstäderna. Sen när filmen börjar är den på brititsk engelska. Haha jag var helt sur när filmen började. Trots alla besvikelser i början var det e bra film.

Filmen handlar om Carly som är med i sin pojkvän Jays dancecrew. En dag lämnar Jay gruppen och Carly utan förvarning. Nu är det upp till Carly att hålla ihop gruppen och ta dom till final i englands största streetdance tävling. Men det bröjar inte bra. Carly glömmer boka träningslokal åt dom och utan pengar kommer dom ingenstans. En dag träffar Carly rektorn för en balletskola. Hon erbjuds gratis träningslokal OM hon låter 5 balettdansöer vara med i hennes crew. Två världar möts. Hur ska detta gå?

Mycket bra film. Absolut sevärd. Visas den inte i 3D på er biograf kan ni vänta till den släpps på film.   Visas den i 3D bör ni absolut se den på bio.



/Tanja

Kommentarer
Postat av: E M M A

sv: okej :P

hur mår du idag då?

2010-06-12 @ 11:51:26
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0