Tacopaj, hopprep och McFlurry

Jaha då var snart tisdagen också slut. Jag har precis gjort tacopaj fast med kyckling istället för köttfärs. Jag använde också fajita krydda istället för tacokrydda. Men det var inte så gott..tyckte den kryddan var alldeles för stark..nästa gång tar jag taco krydda fast det är kyckling=) Glömde fota pajen så klart..Fats dte var kasnke bra annars hade ni blivit alldeles för sugna kanske:)

Gud vad rastlös jag är ikväll. Jag känner hur jag har mycket ennergi i kroppen. Jag satt mycket stilla idga på jobb annars brukar jag springa som en galning. Får nog gå ut på en promenad eller hoppa lite hopprep eller något=)

Är grymt sugen på McFluffry Marängsviss också..Lutar åt att få någon att köra mig dit så jag kan köpa:) Mums!



/Tanja

Kommentarer
Postat av: JENNIE

Hejdu, hoppas att jag inte stör en tisdag som denna :) Är allt bra med dig? - Jag hoppas det iallafall!



btw. var gärna med i min tävling om att vinna en Bloggsvar inbjudan !



Ha det bäst,

Kram !

2010-06-08 @ 19:29:52
URL: http://jennieduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0