Vill ha soo badly!

Såå trött jag är. Slumrade precis till i soffan när jag kollade på Parenthood. Ska strax gå och lägga mig. Bättre att somn aitidigt idag och vara pigg imorgon än tvärtom:)

Jag och Sofia var på Lagerhaus innan och jag hittade en sak som varr sååå Tanja. Genomskinliga skokartonger med ett par high heels på. Jag vill såå gärna ha dom men grejjen är att jag har typ 50 par skor och en låda kostade 90 kr. Typ 4000-5000 om jag ska köpa det. Haha jag tror inte ens dom hade 50 st i affären=)
Jag förvarar alla mina klackskor i skokartonger i garderoben. Dels tar det mindre plats och skorna håller sig fina längre. Dessutom har jag ändrat om i lådorna mycket på sista tiden och har ingen koll längre på vilka skor som är i vilken låda. Därför hade dessa varit så perfekt! Plus att dom är ju såå grymt coola också bara=)



/Tanja


Kommentarer
Postat av: pernilla

kul skolåda! ett tips är att fota skorna och skriva ut och sätta på dina skokartonger så blir de lättare att veta vad det är i:)

2010-06-12 @ 11:11:12
URL: http://pillpills.blogg.se/
Postat av: pernilla

aa nej det är inte lika snyggt iof:P men ganska bra om man har dålig koll å alldeles för många skor :P haha lycka till iaf :)

2010-06-12 @ 12:28:51
URL: http://pillpills.blogg.se/
Postat av: Runehanne

I like your website alot...its lots of fun...

2011-04-08 @ 15:47:50
URL: http://runehanne.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0