Aktivitet idag: Softa hos Selma=)

Sitter hemma hos Selma. Hon försökte precis damsuga upp mig hehe. Hon packa till USA så hon damsugar sina väskor.

Jag sitter och kollar igenom hennes Laila bakar bok. Blir sugen på att baka. ¨Fast jag tycker hon har lite överdriet krångliga recept. Det ska vara lätt annars vill man inte baka. Är sugen på att baka bröd eller bullar. Som jag skrivit innan älskar jag bröd. Hade kunnat äta bara det och aldrig någon middag=) Men det gör jag inte. Det är inte så hälsosamt.

Nu får jag hjälpa Selma. Viktigt att hon får med sig rätt saker. Och sålite saker som möjligt. Ju mindre hon tar med desto mer kan hon shoppa där=)

/Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0