Christine Meltzers ben

Läste på någons blogg precis om Christine Meltzers ben. Det var värsta disskussionen om dom var fula osv. Jag tycker inte det handlar om hon har fula ben eller inte. Det handlar om att framhäva sina fördelar. Hon är väldigt hjulbent men samtidigt smal.


Denna klänning är inte smickrande för hennes ben. Den är för puffig vilket gör att hennes ben ser mer hjulbenta ut och ännu smalare.



Denna klänning framhäver det bästa av hennes ben. Den tighta modellen och längden är precis lagom för henne. (Hittade ingen bra bild, men det är klänningen hon hade i Finalen.)

haha detta är bara vad jag tycker. Jag är ingen expert. Ingen är perfekt men man kan få det att se ut så :) Detta är bara min personliga åsikt. Men det kanske är någon som håller med?

/Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0