DANS!!

japp! det är torsdag! det betyder dans-pass på gymmet =) jippie! Idag ska även TINA börja med oss! skojj =) silket team! idag är det nytt tema, det var Madonna-tema de senaste 5 gångerna och nu blir det något nytt idag =)

Jag kan fortfarande inte fatta att jag ska åka till USA om 27 dagar! Idag anmälde jag mig att jag ska resa till USA, måste man tydligen göra nu! haha, så var det inte sist jag åkte dit, men det är nästan 3 år sen jag var där sist också! Men allt för att stärka säkerheten är tummen upp enligt mig!!  Måste erkänna att jag är riktigt flygrädd, och det är inte skoj, för man vill ju till USA men man måste flyga för att komma dit ju.. blää, men det ska väl gå bra!

Nuuu, ska jag koka lite kaffe och ladda upp inför dansen =) YEAH!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0