God morgon!

Nu måste jag springa. Jag hamnar alltid här också "oj jag är sen".

Idag ska jag gå en långpromenad med Sofia. Kanske ska jag ner i stan och köpa sånna silikonkuddar du har i skorna. Dom är mitt sista hopp för dom nya vita skorna. Kanske passar dom med sånn kudde i? hehe Antagligen inte, dom är typ 1,5 cm för stora=)

Måste bara säga också att jag hatar när man precis har tagit tandkräm på tandbosten, ska börja borsta så ligger all tandkräm i vasken. Hahah det är så frustrerande!



/Tanja

Kommentarer
Postat av: H a i d i s -

SV: okej tack för tipset! ;)

2010-03-11 @ 08:52:16
URL: http://haidis.se
Postat av: Zazz

Livet är inte lätt... Keep hanging in there.. ;)

2010-03-11 @ 16:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0