Godissugen..

Jag är GRYMT gottesugen! MEN! jag ska stå emot, det är faktikst måndag! försöker att äta godis på helger bara! försöker ju komma i form för beach 2010! I sommar så blir det 2 resor för vår del =)

Grekland:
I 9 dagar ska Jag, älsklingen, Anna och David åka till Grekland! till en ö precis söder om Aten, sen ska vi även bo 2 nätter i Aten och se allt man borde se =) Jag har aldrig varit i Grekland så det ska verkligen bli kul!

Slovenien & Kroatien
ÄLsklingen och jag åker ner och har en massa saker planerat =) fast i år ska vi nog itne till kusten... men man vet aldrig! träffa släkten iallafall! blir en del pendlande mellan SLO och HR! =) tur motorvägen mellan Maribor och HR gränsen nästan e klar, eller någon som har koll? e den färdig? Anyways! kul ska vi ha! Lake city here we come =P bästa utestället nånsin!

Lite bilder från tidigare sommrar/vintrar där nere!!









Jaa lite blandade bilder!! nuuu ska jag laga mat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0