Godmorgon

Sitter och dricker kaffe och försöker vakna till liv!! Ska snart iväg till praktiken! blää, skulle vilja vara hemma och ledig idag! meeeen, måste ju gå alla de dagar jag behöver för kursen, och jag ska ju bara gå en dag de sista veckan eftersom jag ska till USA så nu får jag kämpa på och samla ihop dagar!!

Jag va på bio igår med min älskling och hans kompis! Vi såg Shutter Island, som jag tyckter va riktigt bra! =) Den tipsar jag er om att gå och se! filmen utspelar sig på en rättspsykiatrisk anstalt på 1950-talet, tror jag det var! väldigt spännande!

På väg hem från praktiken ska jag hämta ut mitt paket från Nelly =) yeah! mina stövlar...
Ha en bra dag alla!! Fast tills jag kommer hem från praktiken sen så har väl folk bara börjat vakna hahah...
/Selma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0