Hemma..

Vi va färdiga redan kl 12 idag! så vi gick ut några tjejer och käka lunch ute =) skojj!

Nu är jag hemma, ska beställa ett par böcker inför nästa kurs! så jag kan plugga på flyget lite!! missar ju någr aföreläsningarnär jag ska åka till USA..

Ikväll finns det inga roliga pass på gymmet.. =( men kan va bra med vilodag åsså! imorgon blir det box iaf! Jag har praktik imorgon och torsdag sen har jag helg! Har tenta på måndag och slutsamtal på praktiken på tisdag, vilken även är min sista dag på det stället =( kommer sakna det riktigt mycket!

Men nu ska jag vila lite!! sen ska jag till förrådet och leta upp min resväska =)


Kommentarer
Postat av: Neli

Ja det är sant, men jag ser henne som snygg utan smink också :) Hon har ju fan inga finnar eller något! Hennes hy ser liksom perfekt ut utan smink också..

Ta hand om dig söt.

KRAM

2010-03-23 @ 16:26:41
URL: http://nelilicious.blogg.se/
Postat av: neli

Oh va kul att du färgat håret :) Till vilken färg? :D Det blev säkert skitsnyggt!

Jaha hihi. Va kul att ni åker ofta till kroatien, jag vill också dit. Jag själv är serb/rumän. Min mamma är serb och pappa rumän hihi. Men vi pratar rumänska eftersom vi kommer från en rumänsk del i serbien :)

KRAM och ta hand om dig :)

2010-03-23 @ 16:28:47
URL: http://nelilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0