I did it !

hehe, jag lyckades hålla mig vaken hela nattskiftet!! hehe, nu har jag precis vaknat efter 4,5 timmars sömn! hinner inte sova mer nu, ska iväg på ansiktsbehandling om 30 minuter =) niiiice! sen får jag hem och sova igen! =) om jag inte somnar under behandlingen haha!

Ikväll ska jag til gymmet och sen så ska jag få hem New Moon antingen idag eller imorgon så Tina kommer hit och vi ska se på den! fick nämligen ett mail igår där det stod att filmen var på väg och jag skulle få den nästkommande arbetsdag, vilket är idag!! =) så håll tummarna!!

Jag har 3 dagarsledighet!! det var ett tag sen!! så jag ska njuuuuuta! =) imorgon ska jag och Mija till malmö och hälsa på Tjolinti och Benji!! skoojj.. ajaa, nu får jag väl göra mig iordning!!

ha en bra dag!!
/Selma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0