I´m so excited!!

aaaa.. underbara dag!! det är underbart väder ute och jag är på TOPPHUMÖR! vill ni veta varför?

JO! Jag åker till USA om 28 dagar och ska vara där i 12 underbara dagar och träffa familj och vänner som jag saknar något oerhört!! sen såklart.. lär det ju bli en del shopping också!! =)

Jag flyger till Portland som ligger i staten Oregon, men ska inte bo där så mkt, utan i Washington state, där jag bodde under min tid i USA =) Dock bor min goda vän i Portland så jag lär säkert bo hos henne lite också för Portland är en underbar stad!

Nu kliar det i mina fingrar, haha jag vill redan börja packa! men får ju vänta iallafall 20 dagar med det =P

Den enda saken som inte är kul med detta är att det bara är jag som åker inte älsklingen =( gud vad jag kommer sakna honom.. =( men vi klarar oss, det är ju trots allt bara 12 dagar, som kommer gå alldeles för snabbt!





Visste ni att det var i Portland som Twilight spelades in ;) hehehe..
Nu ska jag gå å dansa en glädjedans runt hela lägenheten =)
/Selma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0