Idag!!

Jisses!! jag är nervös.. ska sitta på ett flygplan snart!! men det går bra..

Jag sitter med mit vanliga morgonkaffe, ska snart börja fixa mig och klä på mig. Sen bär det av mot flygplatsen! Älsklingen ska köra mig =) usch kommer sakna honom och djuren där hemma! hoppas han tar väl hand om dem nu när jag e på semester..

På vägen ska vi inom svågertorp och möta Tjoilinti, för hon har ju fått vårt paket från Gojane så jag ska få mina skor =) jippie!! dom blå peeptoe med volangerna och ett par svart gladiator sandaler utan klack =)

Just nu håller jag på å fixar med min mp3 spelare.. den ena ville absolut inte fungera så nu försöker jag med min gamla!! håll tummarna! måste ju ha musik på resan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0