Love Travel

Jag ÄLSKAR att resa och jag har rest ganska mycket hittils i mitt liv. De flesta resorna har gått till USA, Slovenien och Kroatien. Sen har det blivit lite annat under åren också!

En av mina bästa resor var våren 2005 när jag va på Maui 1 vecka och bodde på ett underbart spa-resort som heter Grand Wailea!! Man glömmer nästan bort att man fortfarande är i USA.
Det var verkligen en avslappningssemester.. Bad, sol, god mat och goda drinkar! Jag var där med min kompis i USA och hennes familj, som även betalade för min resa, mitt boende, spa och mat! så det var verkligen en upplevelse! Har jag nånsin råd så åker jag dit igen!! ingen tvekan om saken!







/Selma



Kommentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

Kul att du vill vara med och tävla i veckans blogg,

10 finalister kommer väljas ut imorogon, Lycka till

2010-03-10 @ 22:06:14
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: matilda

Hehe jaså =)

2010-03-11 @ 05:20:59
URL: http://qwentus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0