Middag och Melodifestival

Nu har jag varit duktig och städat, diskat och sorterat lite i min garderob. Inte för att det blir så stor skillnad. Har svårt för att slänga/ge bort kläder jag tycker är snygga. Fast jag inte använt dom på år och dar.

Nu ska jag strax laga mat. Pommes, kotlett och så klart vitlökssås. Sen ikväll är det ju Melodifestivalen. Det måste man ju kolla på. Jag gillar inte någon av låtarna men om man tänker vilken så kommer gå bäst i Europa hejar jag på Erik Saade. Jag hejar lite på Darin också så klart för han är ju så söt:)



/Tanja


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Hehe okej, alla har ju olika smak ;). Men tack för svaret i alla fall :D



Annars, är allt bra med dig? :)

2010-03-13 @ 19:42:53
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Neha

Haha sant:P Det är bra här med. Vad gör du nudå när melodifestivalen är slut?=)

2010-03-13 @ 20:56:30
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0