Nya fikastället

Nu är jag hemma. Var i stan och fikade med Sara. Vi hittade ett nytt fikaställe. Mitt nya favorit ställe lätt. Så mysigt. Har aldrig varit där. Trodde det var typ ett gammal-tant ställe. Men nej då. Billigt var det också. haha min fika kostade 17 kr. Vi bestämde att vi skulle dit och äta frukost i helgen.

Jag var en runda inne på Gina också. Köpte en vanlig polotröja för 50 kr och armband på H&M för 25 kr. Perfekta Tanja-priser:) Hittade snygga kjolar för 50 kr till Selma också. Hon får åka dit imorgon och kolla.

Lite senare ikväll kommer första inlägget upp i vår nya ketegori, Likes & Dislikes. By the way.

Nu ska jag laga mat. Pasta-sås med strimlad ryggbiff. Mums!


Hittade denna på Gina. Nu behöver du inte åka ändå till USA för att ha rosetter på ryggen:)

/Tanja


Kommentarer
Postat av: sara

haha ja de stället var hel mysigt:D



Haha fin blogg ni har tjejer=)

2010-03-09 @ 19:55:00
URL: http://snult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0